Порядок повернення та обміну

Після придбання непродовольчої продукції, відповідно до вимог Закону України "Про захист прав споживачів", Ви можете обміняти або повернути її протягом 14 днів з моменту її придбання, за наступних умов:

  • продукція не використовувалася;
  • збережено товарний вигляд продукції, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, комплектність;
  •  наявний товарний чек та документ, виданий Вам разом з продукцією у відділенні «Нова пошта» на переказ коштів та оплату доставки;
  • заповнена Заява на повернення у випадку повернення коштів.

Повернути чи обміняти продукцію можливо лише у випадку надання Вами продукції разом із коробкою та комплектом, з супроводжуючою документацією, та оригіналом розрахункового документа.

Для обміну та повернення продукції магазину Сигарний Дім Фортуна

Для обміну або повернення продукції протягом 14 днів, Вам необхідно звернутися до колл-центру магазину Сигарний Дім Фортуна за телефоном вказаним на сайті. Менеджер магазину може попросити Вас зробити відеофіксацію та опис причини повернення та відправити цей ролик в месенджери, які в наявності по вказаному номеру телефона. Після підтвердження від магазину необхідно відправити продукцію за адресою: м. Київ, відділення «Нова Пошта» № 73, ДП«Ідеал-Дистрибуція». Відправка відбувається коштом Покупця.

Повернення сплачених коштів, у випадку повернення продукції, відбувається на банківську картку на підставі Вашої заяви, після перевірки комплектності та стану продукції, якщо продукція не має явних ушкоджень захисної плівки та має товарний вигляд. Строк зарахування коштів може становити кілька банківських днів та залежить від регламенту банківської установи. Повернення коштів здійснюється тільки на картку, з якої була проведена попередня транзакція. У випадку оплати сервісом «ПостФінанс» повернення коштів можливо на картку отримувача, який значиться в експрес-накладній «Нова Пошта», та прізвище, ім’я та по батькові співпадають.

Заміна продукції здійснюється на аналогічну товарну позицію. У випадку відсутності у наявності в магазині відповідного товару, магазин залишає за собою право здійснити заміну на інший товар, що є в наявності, узгоджуючи це с Покупцем.

Тютюн, сигари, сигарети, газ, мундштуки  обміну та поверненню не підлягають.

Повернення сплачених коштів, у випадку повернення продукції, відбувається на банківську картку на підставі Вашої заяви, після перевірки комплектності та стану продукції, якщо продукція не має явних ушкоджень захисної плівки та має товарний вигляд. Строк зарахування коштів може становити кілька банківських днів та залежить від регламенту банківської установи. Повернення коштів здійснюється тільки на картку, з якої була проведена попередня транзакція. У випадку оплати сервісом «ПостФінанс» повернення коштів можливо на картку отримувача, який значиться в експрес-накладній «Нова Пошта», та прізвище, ім’я та по батькові співпадають.